Concept en werkwijze

Natuurlijk organiseren we graag ieder op zichzelf staand event. We kunnen echter ook uw totaalpartner zijn en de organisatie van alle externe bijeenkomsten van uw bedrijf structureren.

De verantwoordelijkheid voor de organisatie van de externe bijeenkomsten ligt vaak bij verschillende personen. De personeelsvereniging, de HRM manager en de directie(secretaresse) kunnen hierin een taak hebben en zijn onafhankelijk van elkaar op zoek naar de meest geschikte locatie of activiteit voor hún event. Dit betekent dat meerdere mensen hetzelfde proces doorlopen en met name oriënterend werk dubbel wordt gedaan. Onze werkwijze voorkomt dit.

In gesprek met u brengen we alle externe bijeenkomsten van uw bedrijf (met de specifieke eisen waaraan ze moeten voldoen) in kaart. Goed luisterend naar uw wensen en gebruik makend van onze kennis van de markt en uw kennis van het bedrijf maken wij voor iedere bijeenkomst afzonderlijk een gaaf voorstel. Wij leggen dit aan u voor, passen het aan tot het tot in het kleinste detail voldoet aan uw verwachtingen en vervolgens kunt u gewoon verder gaan met uw werk terwijl wij alles regelen. Natuurlijk blijven we voortdurend in contact met u!

Onze Kernwaarden

Van idee tot uitvoering is het ons doel om uw wensen zo helder mogelijk te vertalen naar een evenement op maat. Om dit te bereiken werken we vanuit onze kernwaarden die in elke laag van onze organisatie verweven zijn. Deze waarden zijn de basis van de samenwerking met u.

  • Pure echtheid: "Twentse kwaliteit"
  • Flexibel
  • Verrassend vernieuwend
  • Persoonlijk
  • Professioneel

Onze visie

Event Creators geloven in een wereld waarin ‘’live communicatie’’ de sterkste vorm van ontmoeten en overbrengen is en blijft. Door interactie te creëren en te prikkelen maken we mensen bewust van de boodschap die we over brengen. Hierdoor weten we altijd meerwaarde voor de betrokken partijen te realiseren.

Onze missie

''Verder gaan dan de verwachting''.

Event Creators in het kort

  • Full service organisatiebureau; wij organiseren het voor u, van het begin tot het eind! 
  • Enthousiast team van 35 vaste medewerkers en ruim 50 gastvrouwen en gastheren op oproepbasis
  • Meer dan 30 jaar ervaring; van publieksevenementen tot feesten en personeelsreizen
  • Korte communicatielijnen en goede kwaliteitsbewaking, alle processen vinden in eigen beheer plaats
  • Kennis van zaken van het hele traject, van uitnodiging tot uitvoering
  • Op de hoogte van de huidige trends en ontwikkelingen en goed zicht op de markt
  • Jarenlange ervaring met leveranciers, van bands tot locaties

Kortom, wij organiseren een event, geheel naar uw wensen, op maat gemaakt, georganiseerd met passie en professioneel uitgevoerd!